Zeppo

dinsdag, januari 13

 
Voeding
Nou 'klagers', 'verzoekers' & 'smekers', het is gelukt. Ik heb de RSS-feed aangezet. Met hulp van de onvolprezen Maarten.

Gelijk een reden om een nieuw logje te schrijven over het ultieme luxeprobleem: onze vakantiekeus. Jawel. Wij gaan een week naar het mooiste huisje van de wadden (als je de foto's mag geloven), maar wat gaan we verder doen?

Ver weg? Nah. Je hebt helden die met kinderen naar de andere kant van de wereld trekken, maar ja, wij zijn geen helden. Twee dagen met de auto naar Italië lijkt ons al veel te ver met een driejarige op de achterbank. Laat staan musea bekijken met een driejarige. En waarom naar Italië gaan als je geen musea gaat bekijken.

Kamperen wil lief niet. Zuid Frankrijk vind ik lelijk (jaaaaa ik weet het, daar sta ik redelijk alleen in). Duitsland ook trouwens. Behalve grote steden met mooie musea dan, maar dan komen we terug op het Italië probleem.

Tssss.

Het enige dat ons echt voor ons allen leuk lijkt is vliegen naar de kanaaleilanden en daar een leuk huisje en een huurauto. En dat zit er niet in, zo voor minimaal 2000 euro per week. Wat altijd nog beter is dan vrienden die best 2000 euro per week kunnen missen, maar echt helemaal niks kunnen bedenken wat ze leuk lijkt.

En wij gaan al naar het mooiste huisje van de wadden. Een hele week maar liefst.

Jullie?
| Comments:
Tot uw dienst :)

En vakantie weet ik nog niet zo goed, al werd ik wel een beetje geinspireerd door de kampeerspecial van de NRC van zaterdag.
 
dat is wel een heel lief huisje inderdaad.

wat wij gaan doen van de zomer weet ik nog niet. 't zal wel iets met kamperen worden. we zijn met kerst een week op texel geweest.
 
Nog geen idee wat wij gaan doen. Maar een weekje 'Duinroosje' spreekt me ook wel heel erg aan! ;-)
 
RSS is aan mij voorbij gegaan tot nog toe....

Verder nog geen idee wat ik in de zomer ga doen. Wel: tussendoor veel genieten van mijn 'ouwe-lullen-dagen' :-)
 
Wat een plek!! En een echt heerlijk wegdroom-huisje.

grtz, Jet

ps: blijf je daar? tis zo mooi daar..
 
Dat ziet er toch wel redelijk luxe uit ... de keuken is in ieder geval groter dan die van mij thuis. En wat een uitzicht!
Ik ga straks in maart weer een weekje naar Barcelona. En de zomer is nog zoooo ver weg.
 
Van de zomer met kids in de camper ergens in Frankrijk met vrienden kamperen en in oktober met mijn lief naar Amerika (cadeau voor mijn aankomende 40ste verjaardag!!!) -ik moet overigens wel meesparen hoor, wij hebben ook niet even 2000 euro 'over'-
 
klasse!
 
Ja.... wat gaan wij doen?
 
En Terschelling is hartstikke leuk. Maar volgende keer naar Schier hoor. Ook zo mooi.
 
Leuk huisje idd.
wij gaan deze zomer weer met de tent op pad naar midden Frankrijk. en nog vijf dagen met zn 2tjes
 
ha zeppo, dat is idd. een van de mooiste huisjes op terschelling. nog niet zo lang geleden was het behoorlijk aggenebbis. wij gaan dit jaar naar la baule-escoblac.
 
Duizend dank aan Maarten. Wat is lies alweer groot. En vakantie? Goed idee van de kampeerspecial... wij weten het niet? Een bergkamp in Italie (kost vrijwel niets), de grenzen in Hongarije afrijden en wat in een huisje van een vriend zitten (kost ook geen 2000 euri). Maar als ik een kleine meid had ging ik ook geen uren in de auto rijden. Bejjemal. De wadden zijn schitterend.
 
Bij ons wordt het een weekje schaapskooi in Epe. Ook leuk :-)
 
Sinds ik hier woon (Ettelbruck in Luxemburg) heb ik helemaal geen behoefte meer om weg te gaan. Ik ben gewoon permanent op vakantie! :-)
 
Een reactie posten

<< Home

Archives

mei 2005   juni 2005   juli 2005   augustus 2005   september 2005   oktober 2005   november 2005   december 2005   januari 2006   februari 2006   maart 2006   april 2006   mei 2006   juni 2006   juli 2006   augustus 2006   september 2006   oktober 2006   november 2006   december 2006   januari 2007   februari 2007   maart 2007   mei 2007   juni 2007   juli 2007   augustus 2007   september 2007   mei 2008   juni 2008   juli 2008   augustus 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   maart 2009   april 2009   mei 2009   juli 2009   augustus 2009   april 2010  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?